Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

torsdag 1 januari 2015

Rockräven vrider upp volymen i tävlingen

De fem jag plockat ut och som naturligtvis  kommer bli vinnare är:

1. Karo Bio - jag tror de kommer godkännanden på en del läkemedel i år
2. Aerocrine - nu är nyemissionen klar och försäljningen av astmamedel tar fart
3. Metallvärden - stor amerikansk fond har gått in efter rekonstruktionen. Nu vänder det.
4. Sandvik - det är dags för efterfrågan att vända
5. RnB - håller fast vid denna. Tre kvartal med vinst och färdigstädat efter att JC såldes.

Index ökar med sex procent. Jag är lite pessimistisk. Det är trots allt fortfarande lite  tråkigt ute i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam