Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

onsdag 22 juni 2016

Senaste filmerna från vloggen




Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar där jag varit med.

Vloggarna


Här är hela Sparskolan - kolla även in den egna hemsidan.





Klipparkiv

Mer texter från mig återfinns förutom på syskonsidorna Sparskolan och Vårt Slimmade Liv även hos banken Vontobel där jag varannan vecka skriver branschanalyser. Tidigare har skrivit en nyhetskrönika på måndagar till Nordnet och en makrokrönika till Värdepappret en gång i månaden. Jag har också skrivit i Börsveckan.

Här är jag med i NordeaPulse 16 mars 2018


Här är jag med i Sparpodden 6 december 2017



Här är jag med i Prata Pengar 10 april 2017



Här är när jag är pratar om börsen 2017 i Feminvestpodden (22:30 in är min del)




Här är när jag var med Aktiespararnas sommarpodd  (sommaren 2016)


Vargmasken var nog det som blev mest omtalat (vintern 2016)


Ett numera lite ålderstiget inslag i Sparpodden (hösten 2015)


Jacob Henriksson, Gottodix

9 kommentarer:

  1. Tjena,

    Har din blogg bokmärkt men ska erkänna att jag går in på den väldigt sällan då det är så mycket grejer på den som gör att min webläsare hackar eller att det tar lång tid att ladda den. Jag säger detta då jag tycker informationen är intressant och relevant men att flera excesser får mig att avstå från att frekventera den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, återkoppling uppskattas! Gissar att det är portföljerna och inbäddade tweets som ställer till det?

      Radera
  2. Jag skulle tro det. Kan vara så att det bara är jag. Men du gör verkligen ett gediget jobb. Tack tack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Återkopplingen är som sagt mycket uppskattad. Det är ju alltid en kompromiss för att få till en bra sida men det är bara när man får höra det som man vet vad som funkar och inte.

      Radera
    2. Återkopplingen är som sagt mycket uppskattad. Det är ju alltid en kompromiss för att få till en bra sida men det är bara när man får höra det som man vet vad som funkar och inte.

      Radera
  3. tack Gottodix. din blogg är mycket uppskattad. sparskolan är också toppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är verkligen uppskattat med återkoppling.

      Radera
  4. hej,

    Jag skriver under på att sidan är en aning långsam att ladda, förmodligen av de skäl som angetts. Ingen stor grej för mig dock, det avhåller mig inte från att läsa din intressanta inlägg.

    Med vänlig hälsning JD

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är mycket bra att få återkoppling även om sådant. Det är lite avvägning mellan interaktiva inslag som portföljerna och snabbladdat. Bäst vore om det fanns ett "bara-text-läge"

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam