Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

torsdag 12 februari 2015

Ökade i Cellavision

Ökade något i Cellavision idag. Normalt sett köper jag inte på negativ reaktion på rapport. Det här kändes dock som ett möjligt undantag. Tanken är att nu finns ny stark info som ska in i olika väderingar. När de är publicerade ökar intresse och pris på aktien.

Det brukar vara en del som vill ur småbolag efter rapport och då är min erfarenhet att det ibland kan trycka ned kursen tillfälligt. Det hände i Micronic i somras och där har det ju sedan rusat på. När det gäller rapporten fanns inga moln som jag sett på himlen, så även om jag missbedömt förväntan på rapporten (vilket jag inte tror) vågar jag öka lite. Men visst det är en spekulation i att jag inte missat något :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam