Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

torsdag 4 december 2014

Läskunnighet är lika bra som att kunna räkna

En reflektion jag har är att även om jag själv räknar på egen hand titt som tätt, förundras jag över att inte fler kör min enkla metod. Jag läser det jag kommer över lägger upp det på Shareville och här på bloggen och får en massa bra återkopplingar. Informationsmängden växer väldigt snabbt. I somras pratade jag shipping och oljeservice med ganska många norrmän. Tur det, för det hade varit dyrt att köpa något då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam