Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

fredag 26 september 2014

Svar i dskussion om valutor under hösten

Jag har ganska länge investerat utifrån att kronan ska försvagas mot dollarn men stärkas mot euron. Det står 1-1 i den matschen så här långt för kronan har ju försvagats mot båda :) Nu tycker jag det vore konstigt om inte euron börjar falla mot dollarn. Kronan ligger väl normalt närmare euron, tror jag. Så då borde dollarn stärkas även mot kronan. Men vem vet. Kortsiktiga valutaprognoser är lite som att gissa värdret på midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam