Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

tisdag 30 september 2014

Inlägg om Ambia

Ambia tycker jag är svårare. Svängningar i den aktien är ju delvis en indikation på värderingen av caset, eftersom den på kort sikt väl styrs mer av förväntningar än av fundamenta. Där skulle jag vara lite nervös att det finns för mig okänd information om aktien börjar dippa. Kommer det krävas extra nyemissioner? Finns det data från e-handelslanseringar som jag inte känner till? En svårare aktie helt enkelt. Inte alls lika självklart att ta det lugnt och invänta lyftet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam