Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

torsdag 2 mars 2017

Annons: Handla Snapchat, Facebook, Twitter eller en bra medie-ETF utan courtage

Till och från får jag chansen att puffa för, tycker jag, bra erbjudanden från min samarbetspartner Nordnet. Den här gången är erbjudandet att utan att betala courtage handla några intressanta bolag i den sociala delen av techsektorn eller en fond med den inriktningen.

Här hittar du erbjudandet
I samband med Snapchats börsnotering erbjuder min samarbetspartner Nordnet courtagefri handel i Snapchat, Facebook, Twitter och den börshandlade fonden Global X Social Media. Handeln i Snapchat startade den 2 mars till introduktionskursen 17 dollar men handlades under den första handelsdagen till 25-26 dollar.

Mer om samarbetet

Jag har ett samarbete med Nordnet. Det möjliggjorde bland annat serien Sparskolan. Det funkar så att när någon från min sida blir medlem i Shareville eller kund i Nordnet så får jag betalt. En form av finansiering av arbetet med bloggande och vloggande som för min del fungerar bra. Det är ju tjänster jag själv använder dagligen som jag gör reklam för, vilket känns bra. Mer om reklam och alla mina samarbeten hittar du här.

2 kommentarer:

  1. Hej Gottodix!
    Tycker att ett sådant samarbete funkar prima :) Har ett liknande samarbete med Tessin som jag tycker funkar toppen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nordnet fungerar riktigt bra för mig. Jag puffar för en som jag upplever det sjyst marknadsplats som jag själv använder. Sedan får jag betalat för att skriva nyhetstexter i deras nyhetsbrev. Känns ganska tydligt och enkelt från mitt perspektiv. Fast det är ju upp till läsare att tycka att det fungerar också.

      Det gäller att hitta en modell som är ok för den som läser, för mig som jobbar på med bloggen/vloggen och för den som vill betala. En balansgång men jag försöker vara lyhörd.

      Kul att du fått till ett samarbete med Tessin som du tycker funkar.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam