Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

lördag 27 september 2014

Ren luft i luften

Jag läste AFV rekommendation och tar upp aktien på min bevakningslista. Det jag gillar är att produkterna, luftfuktare, passar bra in det case om billigt eller premium som jag tror på inom flyg. Bolaget har också långsamt arbetat sig in i en nisch med höga inträdeshinder och visar nu efter många år vinst och stabilt växande försäljning. Det är en typ av situation jag känner igen från de lyckade köp jag gjort av bolag som säljer till sjukvården. Det kan helt enkelt vara dags för CTT - ska dock fundera lite på vad jag vill betala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam