Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

måndag 8 september 2014

Läge för Boliden

Lite läge för nästa lyft i Boliden nu? Starkare USA och ok i Kina talar för stabila eller stigande kopparpriser. Sedan lär dollarn fortsätta stärkas. Aktien känns också som att de som vill ur nu sålt av, så faktum är att jag börjar luta mot att den ska upp 10-20 kronor till i någorlunda närtid. Precis som förra gången jag kommenterade aktien bär det mig dock emot att betala för mig... lite synd för den gången hade det varit en bra affär att faktiskt köpa och inte bara skriva. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam