Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

torsdag 6 april 2017

Erbjudande från Nordnet till unga aktiesparare (annons)

Den 7 april är jag med i podden Prata Pengar och dessutom föreläser jag på Unga Aktiesparare i Uppsala den 11 april. Det är bland det bästa jag vet att få vara med i sådana här sammanhang och  få snacka investeringar med andra som är intresserade. Lyssna gärna och häng på i Uppsala.

Om du inte redan är medlem i Aktiespararna - passa på att bli det. Det är inget krav för erbjudandet i den här annonsen men det är riktigt bra! I Unga Aktiesparare kan du vara med från det du är 15-28 år. Det kan jag rekommendera varmt!

Extra kul är att jag fått chansen att koppla på den här annonsen från Nordnet. Det och frilansuppdrag är ju sättet jag finansierar arbetet med bloggande och vloggande.


Det aktuella erbjudandet att alla nya kunder som investerar 2000 kr eller mer i Nordnet Superfonden Sverige får 200 kr gratis. Du tar del av erbjudandet genom att klicka här och använda värdekoden "Unga2017".

Erbjudandet gäller endast för nya kunder fram till 30 april 2017.


Mer om annonser och reklam på bloggarna
Jag skriver som bekant en krönika till Nordnets veckobrev. Dessutom har jag ett samarbete med banken där jag får betalt när någon blir kund hos banken eller medlem på Shareville. Du hittar mer om det samarbetet och övriga samarbeten under fliken Om reklam.

Min ambition är att i någon utsträckning finansiera det jag investerar i tid och pengar i bloggandet och vloggandet. Allra roligast tycker jag det är när resultatet av skrivandet eller filmandet är när det kommer bidrag till min insamling till SOS Barnbyar, som du hittar här.

Så vill du ge mig en puff att fortsätta satsa på skrivandet, är det här ett bra sätt.

Jacob Henriksson, alias Gottodix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam