Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

fredag 17 februari 2017

Erbjudandet från Nordnet Live (Annons)

Här kommer en annons från Nordnet. Det och frilansuppdrag är ju sättet jag finansierar arbetet med bloggande och vloggande.

Det aktuella erbjudandet att alla nya kunder som investerar 2000 kr eller mer i Nordnet Superfonden Sverige får 200 kr gratis. Du tar del av erbjudandet genom att klicka här och använda värdekoden "Live2017".

Erbjudandet gäller endast för nya kunder fram till 1 mars 2017.


Mer om annonser och reklam på bloggarna
Jag skriver som bekant en krönika till Nordnets veckobrev. Dessutom har jag ett samarbete med banken där jag får betalt när någon blir kund hos banken eller medlem på Shareville. Du hittar mer om det samarbetet och övriga samarbeten under fliken Om reklam.

Min ambition är att i någon utsträckning finansiera det jag investerar i tid och pengar i bloggandet och vloggandet. Allra roligast tycker jag det är när resultatet av skrivandet eller filmandet är när det kommer bidrag till min insamling till SOS Barnbyar, som du hittar här.

Så vill du ge mig en puff att fortsätta satsa på skrivandet, är det här ett bra sätt.

Jacob Henriksson, alias Gottodix

2 kommentarer:

  1. Helt klart ett bra erbjudande från Nordnet. Tycker alla nyblivna småsparare borde välja en bank med låga avgifter. På sikt är det just de låga avgifterna som ger mer avkastning. Är tacksam att du bloggar och tycker du är värd varenda krona du får in genom bloggen. Hoppas din insamling till SOS barnbyar går bra också.

    Med vänlig hälsning Slimis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för uppmuntran! Det är kontakten med trevliga läsare samt känslan att det här lilla "medieprojektet" fungerar som gör det roligt att köra på. Kanske är det därför det känns så oproportionellt roligt med insamlingen.

      Radera

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam