Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

onsdag 1 oktober 2014

Inlägg om Ambia

Risken med Ambia tycker jag egentligen är att man har fel. Jag köper din analys, det är inte så svårt för den är som vanligt bra. Det är bara det att du liksom vem som helt missat något som är på gång i bolaget. Det får du knappast veta för du är för långt från informationsflödet. Det var det jag menade med att svängningar i sådana bolag är otäcka. Men det går absolut att ta det lugnt och lita på ledningen (jag har ingen som helst uppfattning om det är rätt Ambia). Hur som helst det är en typ av aktieinnehav vi andra så småningom blir avundsjuka på. Håller tummarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam