Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

torsdag 15 december 2016

Börsen 2017 - mina tankar i poddform

Jag blev intervjuad i Feminvest om hur jag ser på börsen nästa år och så fick jag fundera på frågan vad det går att lära sig av året som gick. 



Temat för det här avsnittet av Feminvestpodden var finansprofiler. Nej, det var inte jag som avsågs utan bland annat Warren Buffet. Vad går det att lära sig av oraklet från Omaha och hur kan en vanlig sparare tillämpa lärdomarna i sitt eget sparande?

Jag är med från 22:30 i programmet och framåt. Det blir en hel del om börsåret som gått och det som kommer. Hur kommer det gå och vilka teman ska man hålla ett extra öga på? Det vrider och vänder jag på i intervjun med Annou.

Jacob Henriksson, alias Gottodix, som du kan följa på Facebook, Shareville här eller på Twitter @gottodix om du vill följa det jag läser. 

Kolla gärna in Sparskolan också. Där handlar det senaste inlägget om hur jag ser på Vitrolifeaktioens snabba rusning och ras.

Som vanligt vill jag också puffa för att om ni gillar det jag skriver och filmar och vill bidra till något bra - lägg en slant på min insamling till SOS Barnbyar. Det gör skillnad!

Missa inte att följa mina dagliga inlägg på Youtube och Facebook!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam