Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

lördag 9 juni 2018

Detta bör du vara orolig för på börsen

Mera vlogg! Denna gång för Nordnet. En del känns igen från Kvinnor Investerar för Framtiden för jag skrev på manus dit när jag var med här. Lite annan twist dock och framför allt lite mer fokus på signalerna som pekar på en börskrasch och hur jag ser på dem.



Tack alla ni som nu bidragit med över 50 tusen kronor! Om du gillar det jag skriver och filmar och vill uppmuntra mig att fortsätta, så stöd min insamling till SOS Barnbyar - den gör skillnad!




2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam