Portföljens utveckling (från start, risknivå & jfr SIXRX, se egen flik)

tisdag 9 maj 2017

Är du smartare än din vardag? Fixa det och vinn Ifs idétävling (annons)


Är du en entreprenör? Tävla med den bästa idén för att göra vardagen tryggare. Här en av de annonser som gör bloggen möjlig, så kolla gärna in den! 


Reklam: Vinn 100 tusen kronor! Läs mer via den här länkenif.se/tryggarevardag Sista tävlingsdag är den 4 juni.

Försäkringsbolag som If gör det liv du vill leva möjligt. För handen på hjärtat, hade du vågat köpa den där villan eller bilen om inte försäkringar fanns? If har sedan en tid tillbaka satsat lite extra på trygghet och säkerhet i vardagen. Ni kanske har sett deras reflexsamarbeten med Weekday eller Ann-Sofie Back? Eller den smarta GPS-appen där navigationsrösten byts till en barnröst i områden där det finns mycket barn  

Onekligen trevligt med en bransch där kund och bolag har samma prioritering, ett tryggare och säkrare samhälle.

Det If nu vill berätta är att det har en tävling där den bästa idén för en tryggare vardag får 100,000 kr i finansiering och hjälp att genomföra sin idé.

Mitt bloggande finansieras ju dels genom att jag frilansar i olika sammanhang, dels genom reklam och annonser som denna. Alla samarbeten hittar du under fliken Om reklam. Jag försöker välja även reklamen med omsorg så att det ska bli relevant att läsa.

Därför var det kul att skriva det här sponsrade inlägget för If. Det är ju precis det här jag tror på. Påhittighet, öppenhet och så med ambitionen att världen kan bli lite bättre.

Sätt igång och tävla nu på if.se/tryggarevardag

Sista tävlingsdag är den 4 juni.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Featured Post

Senaste filmerna från vloggen

Här hittar du alltid senaste klippen från mina vloggar - 3 snabba och Sparskolan. Jag fyller även på med andra klipp och poddar dä...

Aktuella data från OECD

Reklam